Monday, February 21, 2011

cara membuat kak??baca sampai abis!!TaU.

sedap kan kek ni tapi x tengok lagi vidio ni x tahu la best ke x.kalau rajin tengok la erk.saya pernah buat cupkak sedap rasa nak jual sebab buat banyak tapi malas plak nak jual hehehe.pernah buat kek kalau pernah comment ye kek ape boleh x comment saya suruh comment mesti korang x nak kan sebab malas.betul x cakap jela saya x marah.tapi kalau x solat saya marah.solat bukan arahan saya.solat arahan dari nabi dan allah ye jangan marah saya huhu!!ni kek ape erk huhuhuhuhu ni orang yang buat tanya orang lain hhehehheh.tengok eh jangan x tengok!!macam donat kan nampak hhuhuhuhu!!buat kek untuk saya ceh  tipu je la kalau boleh buat la huuh!!lass kali mesti bagi gambar je kan x pe la kalau ade  buat kek letak la dekat blog nanti suruh saya tengok ok.ok la tu je da x de idie ni pun ade kakak saya badan besar nak main plak nama dia nurul shaheera dia pun ade blog ok bye bye .huhuh !! ingat http/:ikawonderland.blogspot.com kot x le ingat senang je ingat ikawonderland tu je pastu da hah senagkan .senag kacang goreng ok tu je la bye bye bye lagi ok..ee sebok la kakak aq badan gemuk ni!!da halau je dari rumah ok bye baca sampai habis tau.!!@@ee tengok kakak aq yang gemuk ni cakap babi je tahu.

No comments:

Post a Comment